1.Wake up 2. Survive 3. Fall asleep

Dagen planer är väll typ att shoppa som jag skrev i det andra inlägget.. :D Jag lite julklapps pengar och presentkort som behöver läggas på nått. ;)
OCH SARA OM DU LÄSER DET HÄR... JA, DET VAR BLANDANNAT DIG JAG MENADE!!!! ;) haha :p
Satt och kollade igenom bloggen nu och upptäckte hur as tråkigt det såg ut på bilderna i går... Hehe, men men vi hade ju mysigt i alla fall :p
Jag la oxå märke till hur as jätte lite bilder jag lägger ut!! :å men det är bara för att mer än hälften av alla gånger jag bloggar så bloggar jag på mobilen eller ipaden och då går det typ inte att lägga ut bilder för när jag väl valt alla bilderna och trycker på publicera så står det bara typ fel, det gick inte att ladda upp dina bilder! Det värsta är att jag själv hatar bloggar utan bilder eftersom att jag typ bara kollar på bilderna på dom ... Hehe ;)
//agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0