GOD JUL ALLA (L)

Jag hade lite rätt igår med att jul känslan kom idag, eller i alla fall hos mig :D hihi
Hehe igår var jag såååklart en sån nolifer så jag satt uppe till 00:00 och skrev "god jul" på facebook...hehe
Men i allafall, min morgon började så här att min hund, rosa, kom in och hoppade upp i min säng och väckte mig...snäll hund.... sen reste jag min upp och trampade på ett papper där det stog "god morgon agnes önskar tomten gå till.. bla bla bla".
Ja, asså det var en skatt karta.. :P hehe lite fåningt men as värt!! ;)
Sen letade jag upp alla lappar i alla fall och i slutet hittade jag ett paket.. jippi, jätte oväntat eller hur ;) Men i paketet i allafall var en pjamas i leopard från ralph lauren, thihi hade önskar mig en sån :D
Bild kommer senare typ idag eller nått :)
men nu ska jag dra upp och käka frukast :) chaooo
//agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0