Mardröm...

Hej...
Jag har precis vaknar av att jag hade en mardröm och nu kan jag inte sova... Det blåser ju en del ute om någon har märkt det... Så jag kan inte bara glömma den heller...
Det var typ så att jag, Filippa, och 2 till som jag inte visste vilka det var var inlåsta i småsmå burar så var det en läskig gubbe som gjorde expriment med oss, typ att se hur länge vi klarade oss utan mat och vatten, vad som hände om mm var inlåst i en bur i ett mörkt rum och så... Han började med en... Och typ matade oss andra och så men vi fick lixom titta på honom hela tiden och typ bedömma det som fanns av hans söndriga torra hud som han själv hade börjat äta av...

Jag funderar på att sätta på typ lille fot eller någon sådan film.. Hehe... Vet inte riktigt..?! :p


Nu när jag ändå är vaken så kan jag ju skriva att jag håller på att göra om i mitt rum och igår beställde vi ÄNTLIGEN tapeten!! :D kommer bli såååå snyggt tror jag :) :P

Men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0