sjuk...

Hejsan, idag är nog den tråååkigaste dagen på hela detta året.....men ändå rätt chill :P
jag ligger och kollar på film efter film efter film . än så länge har jag kollar på tingeling och älvornas hemlighet, trubbel i sagoland 1-2, hopplös och hatad av alla, vattenhästen och jag sitter och kollar på spiderwick, ensam med min hund... :P jag kommer nog dö ensam med femtioevla katter sittande i soffan och kolla på "på spåret" eller nått... :P
Jag funderar på om jag ska ändå försöka göra den här dagen till nått kul.... jag menar tänk om det är den sista dagen, då vill man ju ha gjort nått man inte ångrar och jag vet att om jag sitter och kollar på barnfilmer hela dagen så kommer jag bara bli mer utmattad och kanske inte orka ha kul på nyår och det hade varit heeeeemskt!!! :P
funderar på en kladdkaka, men jag har typ ingen kakao eller oboy eller nått chokladigt hemma så jag kanske gör en chai the istället :P hehe men får se :)
// agnes.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åh, lite film tips! :)

Har bara sett den första och den tredje filmen. Får ta och kika på de andra också.

Kram på dig.

2012-02-04 @ 19:33:31
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0