tagga kalkorn :P

Asså seriöst jag älskar dig tomten!!! Jag fick mycket från min önskelista som jag önskat mig men oxå en hel del random saker som jag inte hade förväntat mig alls :P Men jag blev verkligen jätte glad för ALLT!!! (L) hihi tack alla (L) :D
Jag fick väldigt mycket saker så jag orkar inte skriva allt men här är lite (blider kommer senare från min mobil :))
Ralph Lauren pyjamas
Fodrade Paladium (svarta)
Raglady halsband
Melrose & Co. väska (svart med guldiga kedjor
As balla mobil/data högtalare
4 anskitsmasker
Juicy headset
och massa mer som jag inte orkar skriva, hehe, som sagt bilder kommer senare :)
Idag ska vi stanna kvar hos mormor och morfar eftersom att vi har som typ tradition att äta typ kalkorn på juldagen så det ska vi göra och sen typ dra oss hemåt :P
Imorgon ska jag nog vara med ida, vi ska väll typ göra lite olika saker, prva våra julklappar typ :P
Men nu ska jag spela nått spel med min kusin hehe :)
PS: om ni vill se fler bilder kan ni följa mig på instagram "agneshallberg" :)
//agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0