Uuuuuusch!!!!!!

Nu har jag, Filippa och Oscar kollat på först pretty little liers som fuckade upp så vi bytte film till se7ven, hehe, det är typ nån blandning av skräck thriller typ, men vi kollade på den i allafall och seriöst... Jag har tvinat min syrra att sova i mitt rum... :s hehe men nu är den filmen slut som tur var och Oscar fick typ inte sova över så han har gått hem så jag och Filippa satte på Sälskapsresan, golf grejen, haha den är faktiskt rätt as kulig :p hehe  Räkomenderar verkligen pretty little liers till dom som är intreserade :p  Men imorgon ska jag och nåra till in och julshoppa ny när det är rea, hehe, för alla pengarna jag fick i julklapp :p Hehe jag vill VERKLIGEN, VERKLIGEN ha ett par shorts, ett par halvlånga byxor och ett långt linne, allt från Gina trikot :p :D Så jag får väll se om dom finns kvar efter en dags rea, hehe :) Men nu sitter jag och syster med mysbyxor och en pösig blus och bara väntar på att slockna typ, hehe så får väll sluta blogga innan jag vaknar upp med mobilen i ansiktet :p  Go natt :D PS: vill oxå bara tack min kära vän Lukas för den fina bilden han gjort till min!! Tack Lukas <3 ;) //agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0