Hejsan Svejsan :D

Nu har jag bestämmt mig för att börja blogga igen :P
Idag var jag först  i skolan så klart. :/ Men eter skolan så tog jag och ida bussen till kungsbacka och sedan tog vi bussen till åsa där min kära mormor och morfar bor och där även jag ida och förhoppningsvis iris ska bo och praoa i en vecka. Ska bli as kul, längtar verkligen!!<3
Men sen när vi hade varit där  så tog vi bussen tillbaka och medans jag satt och åt min daimchoklad så satt ida och nån random kille på bussen och skickade slängkyssar till varandra, men inte nog med det för när sedan han skulle gå av så kom han bak till oss och så började han och ida strula... bara ite så där ätte random om jag får säga det själv.. :P
Men sen kom vi i allafall hem till ida och nu sitter hon och nitar sina shorts medans jag sitter i min ensamhet och bloggar och äter ostbågar :P Hahah men nu hinner jag ej blogga mea för nu kommer min kära mor och syster och hemtar mig!:)
//agnes.haha bilden är gammal.. det är därför det står en gran i bakgrunden.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0